ابتکار غول جهانی مد در حمایت از کارزار واکسیناسیون
جامه پوش: خانه مد والنتینو با تولید یک محصول نسخه محدود و ۶۹۰ دلاری، از کارزار جهانی واکسیناسیون علیه کرونا حمایت میکند.
خانه مد والنتینو در حال تولید یک هودی مشکی ۶۹۰ دلاری است که واژه واکسینه شده (Vaccinated) با رنگ قرمز روی آن حک شده است.
مشابه این هودیها ابتدا توسط یک شرکت کوچک لس آنجلسی به نام کلونی تولید شده بودند اما برند والنتینو از وجود آنها بی اطلاع بود. وقتی پیرپائولو پیچولی، طراح والنتینو، در این باره فهمید تصمیم گرفت همه ۵ هودی تولید شده را بخرد و آنها را به دوستانش اهدا کند.
بخوانید:
وی سپس مجموعهای از این هودیها را تولید کرد که از روز ۲۳ سپتامبر (۱ مهر ۱۴۰۰) در وبسایت این برند ایتالیایی به فروش گذاشته شدند. درآمد حاصل از فروش این هودیها برای حمایت از سازوکار کوواکس/COVAX که بر تحویل واکسنهای کرونا به کشورهای فقیر تمرکز دارد، به سازمان یونیسف اهدا میشود.
پیچولو میگوید: واکسینه شدن به موثرترین راه برای مبارزه با این همهگیری جهانی و همچنین نمادی از احترام به دیگران و مسئولیتپذیری اجتماعی تبدیل شده است.
منبع: valentino