یزد میزبان مدعیان صنعت نساجی

جامه پوش: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات و محصولات نساجی، چرم، پوشاک و فرش استان یزد تا ششم خردادماه میزبان علاقه‌مندان است.

در این دوره از نمایشگاه، فعالان صنعت نساجی از استان‌های تهران، مازندران، البرز، اصفهان، مشهد، تبریز، زاهدان، ارومیه و یزد حضور یافته و جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف صنعت نساجی از جمله ریسندگی و بافندگی، رنگرزی، چاپ، تولید مواد صنعت نساجی، تولید الیاف و نخ را در معرض دید عموم قرار داده اند.

نمایش جدیدترین دستاوردها از اجرای پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف صنعت نساجی همچون شیمی نساجی، علوم الیاف و تکنولوژی نساجی، عرضه محصولات متعدد در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات آزمایشگاهی نساجی بر اساس جدیدترین استانداردهای جهانی، ارائه اتوماسیون‌های بخش تجهیزات رنگرزی و تکمیل صنعت نساجی، ایجاد فرصت تهیه بانک اطلاعات علمی نساجی بر اساس جدیدترین دستاوردهای علمی پژوهشی محققین دنیا و ارائه جدیدترین کتاب‌های الکترونیکی در زمینه صنعت نساجی، پوشاک، شیمی و صنایع وابسته ازجمله اهداف رویکردهای برگزارکنندگان این نمایشگاه است.

همچنین مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و پژوهشی و تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی و قطعات آن نیز در یازدهمین نمایشگاه تخصصی نساجی حضور دارند.

در این دوره نمایندگان صنعت نساجی از کشورهای اسپانیا، اندونزی، ترکیه و سنگاپور نیز در نمایشگاه حضور به هم رسانده و با توجه به همراهی فعالان صنعت نساجی از کشورهای مختلف، کارگاه‌های آموزشی نیز در زمینه‌های مرتبط برگزار شده است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات و محصولات نساجی، چرم و پوشاک یزد تا ششم خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

الیافترکیهتکنولوژی نساجیچرمخبر نخ و پارچهرنگرزیسنگاپورماشین آلات نساجییزد