هلدینگ کاپری 219 میلیون دلار سود ثبت کرد

جامه پوش: هلدینگ کاپری که برندهای جیمی چو، ورساچه و مایکل کورس را مدیریت می‌کند، گزارش مالی خود را برای سال 2021 ارائه کرد.

بر اساس این گزارش درآمد خالص این هلدینگ با 80 درصد افزایش به 322 میلیون دلار رسید. فروش ورساچه 29 درصد رشد کرد و سود عملیاتی تقریبا 2 برابر شد.

درآمد جیمی چو 47 درصد رشد کرد و سود آن از 8 میلیون دلار به 16 میلیون دلار افزایش یافت؛ در حالی که سال قبل 8 میلیون دلار ضرر را تجربه کرد. فروش مایکل کورس 20 درصد افزایش یافت و بازدهی به 335 میلیون دلار رسید.

موفقیت کاپری به دلیل هزینه بالای مصرف‌کننده بود زیرا خریداران در فصل تعطیلات به دنبال لباس‌ها، لوازم جانبی و کفش‌های لوکس بودند.

جان دی آدل، رئیس و مدیر اجرایی کاپری ، در بیانیه ای گفت: “ما از عملکرد سه ماهه اول خود ، که نشان دهنده قدرت سه خانه لوکس مد کاپری هولدینگ بود ، خوشحال شدیم.” “همه خانه های لوکس ما به طور قابل توجهی از درآمد و درآمد ما در سه ماهه گذشته فراتر رفت ، زیرا همچنان به تمایل و تعامل مصرف کنندگان عمیق تر می شوند. در نتیجه این شروع دلگرم کننده سال، ما چشم انداز درآمد و درآمد مالی خود را در سال 2022 افزایش می دهیم. “

مجموع درآمدها برای دوره سه ماهه منتهی به 26 ژوئن 178 درصد افزایش یافت و به 1.25 میلیارد دلار رسید، در حالی که در سال گذشته 451 میلیون دلار بود.

بر اساس مارک تجاری، مایکل کورس، بزرگترین شرکت ، 871 میلیون دلار درآمد کسب کرده است، در حالی که سال گذشته 307 میلیون دلار بود. درآمد ورساچه 240 میلیون دلار بود ، در حالی که یک میلیون سال پیش 93 میلیون دلار بود، در حالی که فروش در جیمی چو از 142 میلیون دلار فراتر رفت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2020 ، 51 میلیون دلار بود.

بیشتر بخوانید:

این شرکت در نتیجه 219 میلیون دلار سود ثبت کرد در حالی که سال گذشته 180 میلیون دلار ضرر داشت.

نتایج تفاوت محسوسی با ضررهای 182 میلیون دلاری سه ماهه گذشته داشت. اما Idol در یک روز سرمایه گذار در ماه ژوئن اظهار داشت که درآمد این شرکت با پرداخت بدهی به 7 میلیارد دلار می رسد، افتتاح فروشگاه های بیشتر، توسعه تجارت لوازم جانبی در سراسر مجموعه و جذب خریداران جدید و جوان. کاپری حتی احتمال خریدهای بیشتر در آینده را نیز در نظر می گیرد.

این تا حدی توضیح می دهد که چرا کاپری چشم انداز خود را افزایش داده است، در حال حاضر انتظار می رود درآمد سه ماهه دوم حدود 1.25 میلیارد دلار یا 5.3 میلیارد دلار در سال باشد. این شرکت همچنین پیش بینی می کند که سود سالانه تقلیل یافته هر سهم 4.50 دلار برای هر سهم باشد.

این خرده فروش دارای 1261 مغازه آجر و ملات، یا 820 فروشگاه مایکل کورس ، 233 جیمی چو و 208 محل ورساچه است. این شرکت سه ماهه را با 1.2 میلیارد دلار بدهی بلند مدت و 356 میلیون دلار پول نقد و معادل نقدی به پایان رساند.

سهام Capri که  1.27 درصد بسته شده بود و به 50.05 دلار در هر قطعه رسید، نسبت به سال گذشته بیش از 227 درصد افزایش یافته است.

ایدول گفت: “در آینده، ما به فرصتهای رشد ورساچه، جیمی چو و مایکل کورس اطمینان داریم زیرا جهان همچنان در حال بازیابی از تأثیر همه گیری جهانی است.” “همانطور که ما بر اساس ابتکارات استراتژیک خود عمل می کنیم، Capri Holdings در موقعیتی قرار دارد که چندین سال رشد درآمد و درآمد داشته باشد.”

منبع:apparelviews

Capriخبر تولیدکاپریهلدینگ کاپریورساچه