جامه پوش: کمپانی Ferrari (RACE.MI) با راه اندازی نخستین مجموعه مد داخلی خود، به طرفداران مارک فراری و سوپراسپرت های آن جلوه ای از “مد” در محدوده لباس های معاصر را ارائه داد.
این راه اندازی گام بزرگی در استراتژی مارک جدید فراری است، یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های آن در خارج از تجارت اتومبیل، که این شرکت می خواهد حدود ۱۰٪ از سود ۷-۱۰ سال را به خود اختصاص دهد.
در شمال ایتالیا با سرآشپز ستاره میشلین ماسیمو بوتورا است. مدها، توسط مدیر خلاق و طراح سابق آرمانی، Rocco Iannone، در کارخانه فراری در مارانلو، با یک راه باریکه در خط مونتاژ اتومبیل های ورزشی “Prancing Horse” V12، مانند 812 Competizione جدید، بر روی مونتاژ نشان داده شد.
منبع: Reuters