جامه پوش: برند BOSS فیلم برداری کمپینی با نام BeYourOwnBoss و برای مجموعه بهار/تابستان 2022 BOSS خود را آغاز کرده است که در کنار تیک تاکر معروف خابی لام، چهره های مشهور دیگری همچون کندال جنر، هیلی بیبر و جوآن اسمالز، لی مین هو (خواننده رپ)، فیوچر (بوکسور بریتانیایی)، آنتونی جوزوا متئو برتینی (تنیسباز) و آلیکا اشمیت(دونده آلمانی) در آن حضور دارند.
همکاری با هوگو باس پس از شرکت او در رویداد هفته مد میلان که یک رکوردشکنی محسوب می شد، شروع شد که تنها در چهار روز 4 میلیارد بازدید برای این برند به ارمغان آورد. این همکاری همچنین شامل یک مجموعه طراحی شده مشترک با Khaby خواهد بود.
همزمان با این کمپین، Hugo Boss میگوید که به موازات این همکاری، یک تغییر در نام تجاری و 360 درجه در ارتباط با مصرفکننده ایجاد می شود. پس از نیم قرن، این برند لوگوی جدیدی را معرفی می کند و هویت بصری جدید و مدرنی را به خود می گیرد که بر روی مخاطبان جوان تر و جهانی متمرکز شده است.
در طول همهگیری کرونا زمانی که Khaby پس از اخراج از شغل خود به عنوان اپراتور در یک کارخانه شروع به تولید ویدیو برای TikTok کرد، در رسانههای اجتماعی بسیار محبوب شد.
بیشتر بخوانید:
او اکنون با بیش از 130 میلیون دنبال کننده دومین شخصیت پرطرفدار در سراسر جهان در اپلیکیشن TikTok است. ویدیوهای او راههای سادهتری را برای انجام برخی فعالیتهای روزمره نشان میدهند، نوعی محتوای کمدی که در زمان شروع کارش چندان مورد توجه نبود. این نشان می دهد که نوآوری بسیار مؤثرتر از پیروی از روش های جادویی برای هماهنگی با الگوریتم هاست.
منبع: GBAFRICA