فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک با برند استقلال؛ واقعیت یا شوآف!؟

جامه پوش: باشگاه استقلال از راه‌اندازی بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک ورزشی با برند این تیم خبر داد.

بنابر اعلام احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال بزودی با عقد تفاهم نامه همکاری و با استفاده از برند و لوگو باشگاه استقلال و همکاری صندوق کارآفرینی امید، بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای پوشاک ورزشی با برند استقلال راه اندازی خواهند کرد.

مددی گفت: باشگاه استقلال مانند تمامی باشگاه های مدرن و حرفه ای فوتبال دنیا، دارای فروشگاه اختصاصی خواهد شد که محلی برای تامین درآمد پایدار است. افق دید ما در این اقدام کوتاه مدت نیست و مطمئنا با شروع این طرح و در آینده نزدیک، شاهد اثرات خیر آن برای هواداران باشگاه بزرگ استقلال هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی علاقه مندان، هواداران و پیشکسوتان می توانند برای تاسیس شعبات این فروشگاه با مراجعه به باشگاه و دریافت معرفی نامه، برای دریافت تسهیلات پنج میلیارد ریالی جهت تاسیس فروشگاه اقدام کنند که زمان و نحوه آن از رسانه‌ رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید نیز درباره تسهیلات این طرح برای هواداران استقلال گفت: دراین تفاهم نامه در نظر داریم با تاسیس فروشگاه های زنجیره ای استقلال و ارائه کارت اعتباری خرید به هواداران امکان خرید محصولات باکیفیت را برای هواداران فراهم کنیم.

منبع: استقلال نیوز

 

احمد مددیاستقلالخبر تولیدصندوق کارآفرینی امیدفروشگاه‌های زنجیره‌ایفروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاکمدیرعامل استقلال