سرمایه‌گذاری ایسکو روی کاهش ضایعات ماشین های بافندگی

جامه پوش: کارخانه جین ترکیه، ISKO، در حال سرمایه گذاری در تولید کننده ماشین های بافندگی ایتالیایی Itema است. ISKO در حال حاضر با انتخاب جدیدترین دستگاه راپیر Itema، یک نوآوری انقلابی که با فناوری iSAVER® تقویت شده است، در مسیر خود به سوی آینده ای پایدارتر از جین است. دستگاه راپیر با کاهش تولید ضایعات و مصرف انرژی حداکثر کارایی را تضمین می کند و در عین حال حس دستی، زیبایی و عملکرد پارچه را بهینه می کند.

این تصمیم گامی مهم به جلو در سفر ISKO به سمت نوآوری واقعی مسئول است. این بخشی از دیگر سرمایه‌گذاری‌های حیاتی این شرکت با هدف کاهش بیشتر اثرات زیست‌محیطی آن است، از جمله R-TWOTM50+ – نسل جدید جین ساخته شده با حداقل 50٪ ترکیب بازیافتی قبل و بعد از مصرف – و ماشین سبز – یک فناوری پیشگام. ارائه یک محلول بازیافت 100٪ پس از مصرف که به طور کامل پنبه و پلی استر را در مقیاس جدا کرده و بازیافت می کند.

پس از ارزیابی کامل، انتخابی انجام شد که در آن ISKO بر توسعه راه‌حل‌های فنی تمرکز دارد که صرفه‌جویی در منابع و فرآیندهای تولید پایدارتر را ممکن می‌سازد، در حالی که همیشه ایمنی کارگران را در نظر می‌گیرد.

در نتیجه، دفتر مرکزی ISKO موقعیت این شرکت را به عنوان کارخانه ای با بزرگترین ظرفیت تولید جین در جهان تقویت می کند. ماشین‌های راپیر جدید با فناوری iSAVER تقویت شده‌اند، یک نوآوری پیشگام در مکاترونیک که ضایعات سمت چپ پارچه را حذف می‌کند و امکان صرفه‌جویی در انرژی و مواد خام را فراهم می‌کند و در عین حال ضایعات پنبه را به نصف کاهش می‌دهد. منسوجات منحصر به فرد ISKO، در ساختارهای مختلف و مخلوط الیاف، اکنون ممکن است با استفاده از این فرآیندهای بافت پیچیده، با تأکید خاص بر اعتبار پایدار فناوری R-TWOTM ایجاد شوند.

فاتح کونوکوغلو، مدیر عامل ISKO، گفت که آنها فرصت مهمی را برای پیشبرد استراتژی پایدار خود در این فناوری‌ها و در Itema شریک مناسبی برای به اشتراک گذاشتن یک رویکرد متعهدانه و بلندمدت تشخیص دادند. هر دو شرکت آنها در حوزه های مربوط به نوآوری پارچه و تکنیک بافندگی پیشرو هستند و مشارکت آنها زمینه مشترکی از برتری را ایجاد می کند که بدون شک کل صنعت جین را به نفع خود خواهد بود.

منبع: yarnsandfibers

الیافجین ترکیه،خبر نخ و پارچهکارخانه جین ترکیه،