رونمایی از لباس همشهریان میلانی

جامه پوش: دو کمپانی تولید کننده لباس ورزشی پوما و نایک، طرح لباس فصل آینده دو تیم همشهری میلان و اینتر  را رونمایی کردند.

در فصل آینده پیراهن اینتر مانند همیشه راه راه کلاسیک نخواهد بود و طرحی شبیه به پوست مار (لقب اینتر افعی‌ها است) خواهد داشت؛ با ترکیبی از رنگ آبی و سرمه‌ای تیره.  فوتی هدلاینز نوشته است: پیراهن جدید نایکی برای اینتر ترکیبی از آبی اسپارک (جرقه و برانگیخته شده) و مشکی با طلایی برای لوگوهاست. آبی برانگیخته همان رنگی است که در لباس امسال هم استفاده شده.

در حال حاضر این طرح لباس را می‌توان حدودی دانست زیرا هنوز اسپانسر جدید روی لباس اینتر رونمای نشده و ممکن است به همان دلیل طرح، تغییراتی داشته باشد اما اسپانسر پشت لباس لنوو است و با رنگ طلایی نوشته شده است.

چند روز پیش طرح لباس جدید تیم میلان به صورت غیر رسمی لو رفت و سایت فوتی هدلاینز تصاویری از آن منتشر کرد و حالا کمپانی پوما به طور رسمی از آن رونمایی کرده است.

نکته مهم در رونمایی این لباس این است که اولین بار لباس یک تیم توسط تیم زنان آن باشگاه پوشیده می‌شود و به این ترتیب در بازی آینده تیم زنان میلان مقابل ساسولو این لباس بر تن بازیکنان میلان خواهد رفت. تیم مردان هم ۵ روز دیگر در دیدار مقابل کالیاری در سری آ این لباس را بر تن می‌کند.

در تصاویر رسمی مربوط به رونمایی از لباس جدی میلان ستاره‌هایی چون زلاتان ابراهیموویچ، فرانک کسیه و تئو هرناندز هم حضور داشتند.

اینترپوشاکپوماخبر طراحی و مدفوتباللباسلباس ورزشیمیلاننایک