خلاقیت به سبک «Burberry»

جامه پوش: برند Burberry در ادامه تلاش برای افزایش فروش به‌تازگی از مفهوم «خیابان‌های خرید» خاص خودش رونمایی کرده است.

مطابق انتظار، این روند از لندن آغاز می‌شود اما با تاکید بر اهمیت بازار آسیا، بقیه اروپا و ایالات‌متحده را دربرمی‌گیرد و در ماه اکتبر در سئول و شانگهای هم رونمایی می‌شود.

با‌توجه‌به برگزاری رویداد مد لندن، پایتخت انگلیس بهترین مکان برای شروع این اقدام Burberry است. هدف این برند تنها بر مد متمرکز نیست و به‌عنوان مثال، با مالکیت بر کافه «نورمن» شیوه رستوران‌داری به سبک Burberry هم رواج داده می‌شود و قطعا لندن لذت زیادی از پروژه خواهد برد.

خبر طراحی و مد