جورجیو آرمانی بر تن خوش تیپ‌های ایتالیایی

جامه پوش: جورجیو آرمانی لباس رسمی تیم ملی ایتالیا برای بازی های یورو 2020 را طراحی و آماده کرده است.

بازیکنان تیم ملی ایتالیا همیشه به خوش تیپی شهره هستند. لباس اصلی لاجوردی پوشان یکی از مورد بحث ترین لباس ها در تمام ادوار رقابت های مهم دنیای فوتبال بوده و هست.

پوما برندی است که در تمام سالها، تلاش کرده است، ایتالیایی ها آنگونه که می پسندند لباس های داخل زمین فوتبال و گرمکن هایشان را طراحی و تولید کند. بسیاری از کارشناسان، کیت اول تیم ملی ایتالیا برای یورو 2020 را زیباترین کیت این دوره از مسابقات می دانند.

اما پس از رونمایی از لباس ایتالیا درون زمین، نوبت به سورپرایز بعدی مردان سرزمین مد و طراحی رسید تا کت و شلوارهای شیک شان را به رخ دیگران بکشند.

کت و شلوار برند جورجیو آرمانی بر تن ملی پوشان ایتالیا

جورجیو آرمانی که قراردادی 4 ساله با فدراسیون فوتبال ایتالیا دارد برای لباس رسمی ملی پوشان این کشور، از مدل Emporio Armani رونمایی کرد.

لباس طراحی شده برای ایتالیایی ها بر اساس گفته سازنده آن از سبک و ظرافت انزو بیرزوت الهام گرفته شده که همراه با تیم ملی این کشور موفق به فتح جام جهانی 1982 شد. تایمز در مورد این لباس ها نوشته: “این طرح اگرچه مورد توجه علاقه مندان به مد و هواداران فوتبال ایتالیا قرار گرفته اما برخی ها به شوخی آن را به لباس گارسون ها و پیشخدمت ها شبیه می دانند.”

گفتنی است که بر اساس قراردادی که بین آرمانی و فدراسیون فوتبال ایتالیا منعقد شده، این مارک تجاری معتبر در کنار تامین لباس های تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایتالیا، تامین و طراحی لباس تیم های فوتبال زیر 21 سال و بانوان ایتالیا را هم بر عهده دارد. ایتالیا در جام های جهانی 1994، 2012 و 2016 نیز با لباس های شرکت آرمانی حضور یافته بود.

ایتالیاجورجیو آرمانیخبر طراحی و مدفوتبالکت و شلوارلباسیورو2020