ثبت ۲۰۳ برند کفش پرتغالی در اتحادیه اروپا

جامه پوش: از سال ۲۰۱۰ تاکنون ۲۷۲ برند جدید کفش در پرتغال کار خود را آغاز کرده‌اند که از این تعداد ۲۰۳ برند در اتحادیه اروپا ثبت شده‌اند.

صنعت کفش در کشور پرتغال تمرکز اصلی خود را بر سرمایه‌ گذاری در برندهای خاص تولیدکننده کفش در این کشور گذاشته است.طبق داده‌های دفتر پشتیبانی مالکیت صنعتی (GAPI) از مرکز فناوری کفش پرتغال، از سال ۲۰۱۰ تاکنون ۲۷۲ برند جدید کفش در پرتغال کار خود را آغاز کرده‌اند. از این تعداد ۲۰۳ برند در اتحادیه اروپا ثبت شده‌اند.

تعهد به داشتن مارک‌های تجاری در اولویت برنامه استراتژیک خوشه صنعتی کفش پرتغال است. در این راستا دولت پرتغال برای قدرتمندسازی صنعت کفش این کشور حمایت‌های متعددی را ارائه می‌دهد. توسعه کمپین‌های آموزشی و طراحی کفش، جذب افراد خلاق و متخصص، شرکت در نمایشگاه‌‌های خارجی و حمایت‌های مادی و معندی دیگر از جمله حمایت‌های دولت پرتغال از خوشه صنعتی کفش این کشور است.

انجمن کفش پرتغال طی چند سال گذشته فعالیت متعددی در حمایت از بین‌المللی‌سازی شرکت‌های کفش پرتغالی به ویژه در رابطه با شرکت در نمایشگاه ها و نمایشگاه های بین المللی انجام داده است. همچنین از سال ۲۰۱۵ تا کنون شرکت‌های تولیدکننده کفش از طریق انجمن کفش پرتغال محصولات و تولیدات خود را از طریق کمپین‌های بازاریابی دیجیتال تبلیغ کرده‌اند.

منبع: worldfootwear

اتحادیه اروپاخبر طراحی و مدصنعت کفشصنعت کفش سازیکفش پرتغالی