ثبت‌نام طراحان لباس برای اخذ مجوز و پروانه فعالیت

جامه پوش: دبیرخانه کارگروه ساماندهی برای ثبت نام طراحان لباس به منظور اخذ جواز کسب و دریافت پروانه در رسته طراحی دعوت بعمل آورد.

در راستای تحقق اهداف قانون و به منظور اجرای مفاد ماده 8 قانون مصوب 12/10/1385 و به منظور حمایت از طراحان لباس اسلامی ایرانی که علاقمند به فعالیت یا مشارکت در امور صنفی جهت تولید و عرضه طرح و آثار خود به صورت مستقیم به مخاطبان می باشند، تمهیدات لازم جهت ایجاد رسته صنفی طراحی لباس در مجموعه اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک فراهم کرده است.

این امر به منظور همکاری مشترک در راه اندازی رسته طراحان لباس، توسعه بهبود فضای اقتصاد فرهنگ و هنر، حمایت از کسب و کارهای نوین از مسیر ترویج فعالیت های علمی با چشم انداز معطوف به آینده تمدن ایرانی اسلامی و نیز به جهت ارتقا سطح کمی و کیفی تولید پوشاک ایرانی انجام شده تا شعار “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” را در این حوزه تحقق بخشد.

طراحان می توانند شرح فعالیت های تخصصی و مهارتی (رزومه) خود را به کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ارائه و پس از بررسی و تایید صلاحیت توسط کارگروه، معرفی نامه صادره از سوی کارگروه را دریافت و جهت اخذ پروانه کسب به اتحادیه مذکور مراجعه نمایند.

طراحان و مراجعه کنندگان که جهت بازدید از نمایشگاه تهران مدکس مراجعه می کنند در صورت تمایل می توانند گواهی معرفی نامه به اتحادیه پوشاک جهت دریافت مجوز کسب را از غرفه کارگروه ساماندهی مد و لباس اخذ نموده و با مراجعه به غرفه اتحادیه پوشاک مجوزشان را دریافت نمایند.

منبع: iranmode

ایران مدکسخبر طراحی و مدساماندهی مدطراحان لباسکارگروه ساماندهی مد و لباس