تولید لباس خنک کننده در ایران

جامه پوش: یک شرکت بروجردی موفق شد لباس خنک کننده تولید کند.

این شرکت تولیدی و صنعتی موفق به ارایه طرح فناورانه و تولید محصول لباس خنک کننده‌ای شد که عمده کاربرد آن برای افراد شاغل پتروشیمی‌ها، شرکت‌های نفت و میعانات، معادن و دیگر مکان‌های با دمای هوای بالا است.

کامران خسروی مخترع این لباس گفت: این محصول در کشورهای توسعه یافته با قیمت‌های بسیار بالایی تولید شده ولی اکنون با بهره‌گیری از روش‌های سیالاتی و با قیمت بسیار پایین‌تر در این واحد صنعتی که در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، ماسک‌های صنعتی و بیهوشی فعالیت دارد تولید شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سراسر دنیا به سمت تغییرات آب و هوایی و افزایش دما پیش می‌رویم، افزود: لباس خنک کننده تولید شده در شرکت کاوش صنعت بروجرد خاصیت خنک کنندگی در فصل گرما را دارد و اگر جایی هستید که دمای هوا بالای ۵۵ تا ۶۰ درجه است می‌توانید این لباس را استفاده کنید.

خسروی در توضیح کارکرد محصول تولیدی شرکت کاوش صنعت بروجرد بیان کرد: این لباس دارای ۲ تا سه پاکت شارژی است که از طریق نازل‌های طراحی شده پاکت‌ها شارژ و به لباس وصل می‌شوند و قدرت خنک کنندگی لباس و کارایی آن شروع می شود؛ همچنین اندازه‌گیری و تعیین دمای لباس به انتخاب فرد است و هرچقدر بخواهید سرما را کم و زیاد می‌کنید.

وی یادآور شد: کارایی عمده این لباس خنک کننده برای کارکنان پتروشیمی‌ها، شرکت‌های نفت و میعانات، معادن و دیگر مکان‌های بسیار گرم است.

منبع: ایرنا

بروجردخبر تولیدخنک کنندهلباس