توسعه سبلان پارچه جهش تولید را به همراه دارد

جامه پوش: مدیرعامل شرکت نساجی و پوشاک سبلان پارچه گفت: توسعه فعالیت سبلان پارچه جهش تولیدی در استان اردبیل ایجاد خواهد کرد.

انور حجازی‌نیا در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ماشین‌آلات صنعتی مجموعه سبلان پارچه از 54 شرکت در ۱۴ کشور دنیا خریداری شده است، گفت: سبلان پارچه به اذعان کارشناسان صنعت پوشاک جهان مدرنترین کارخانه جهان در این حوزه است؛ چراکه توان تولید بسیار بالای محصولات برای چهار فصل سال دارد.

وی با بیان اینکه در طول ماه‌های گذشته، سعی کردیم کلیه انحرافات موجود چندساله را اصلاح کرده و کارخانه را به روال عادی خود بازگردانیم، ادامه داد: در همین راستا در کمتر از ۵۰ روز ۵۰۰ نفر در سبلان پارچه مشغول به کار شدند که در مجموع، تعداد کارکنان از یک هزار و ۳۰۰ نفر گذشته و در آینده نزدیک به واسطه فعالیت سبلان پارچه یک جهش تولیدی در استان اردبیل رخ خواهد داد.

حجازی‌نیا افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مجموعه سبلان پارچه طی دو شیفت ۱۲ساعته و در آینده نزدیک چهار گروه طی ۳ شیفت به شکل شبانه‌روزی فعالیت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت سبلان پارچه از تولید ۴۰ میلیون قطعه لباس گوناگون به غیر از کت و شلوار به صورت سالانه در مجموعه سبلان پارچه خبرداد و تصریح کرد: افزایش تولیدات قطعا باعث افزایش اشتغال در این مجموعه خواهد شد.

وی در خصوص بازارهای هدف این شرکت، گفت: بازار اول برای این شرکت، کشور خودمان و خصوصا شهرهای پرجمعیت است و همچنین در خارج از کشور نیز اولویت با کشورهای حوزه بالتیک بوده و با توجه به اینکه بازار مسکو نیز از موقعیت خوبی برخوردار است و معادل نصف بازار جهان است برای آن نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

آغازبکار نمایشگاه دائمی فروش

همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) نمایشگاه دائمی فروش تولیدات سبلان پارچه در محل این کارخانه آغاز بکار کرد.

انور حجازی‌نیا مدیرعامل شرکت سبلان پارچه با بیان اینکه احیای شرکت سبلان پارچه مدیون اجرای عدالت توسط آیت الله رئیسی است، گفت: سبلان پارچه دوستدار محیط زیست است و تولیدات آن با رعایت تمامی استانداردهای جهانی مرتبط با صنعت پوشاک و رعایت اصول محیط زیستی تولید می‌شود.

حجازی تصریح کرد: پیام سبلان پارچه به دنیا دوستی با بشریت است و این شرکت دوستدار صلح و خدمت به بشریت بوده و بنده خود را خدمتگزار مجموعه دانسته و خدمت به جامعه بشری را برای خود تکلیف می‌دانم.

مدیرعامل شرکت سبلان پارچه خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و ۴۰۰ نیرو در حال حاضر در مجموعه سبلان پارچه مشغول کار هستند و “عالی‌زی”، “آراز اند زینیا” و “تری ان وورلد” سه برند مهم تولیدی شرکت سبلان پارچه است.

 

آیت الله رئیسیخبر نخ و پارچهریسندگی و رنگرزیسبلان پارچه