برندهای برتر محصولات چرمی از نگاه اینتربرند

جامه پوش: موسسه اینتربرند سالانه ۱۰۰ برند برتر و با ارزش جهان را معرفی می‌کند. در اواخر سال ۲۰۲۲ نیز این لیست اعلام شد که برند اپل با ارزش ۴۸۲,۲۱۵ میلیون دلار رتبه اول را همچون سالهای پیش به خود اختصاص داد و مایکروسافت با ۲۷۸,۲۸۸ میلیون دلار و آمازون با ۲۷۴,۸۱۹ میلیون دلار رتبه‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

برای نخستین بار ارزش ۱۰۰ برند برتر از ۳ تریلیون دلار گذشت و ۱۶درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت. ۱۰ برند برتر جدول ۵۳ درصد از ارزش کل جدول را تشکیل می‌دهند.

نکته جالب توجه قرار گرفتن برند نایک برای نخستین بار در لیست ۱۰ برند برتر می‌باشد. مایه افتخار است که یک برند کفش در این جایگاه قرار گرفته است. چرا که معمولا برندهای حوزه تکنولوژی، خودرو، نوشیدنی و رسانه در این بین می‌باشند.

برند نایک با ارزش ۵۰,۲۸۹ میلیون دلار برترین برند. لوئیس ویتون با ارزش ۴۴,۵۰۸ میلیون دلار و چنل با ارزش ۲۹,۲۵۹ میلیون دلار در رتبه‌های دوم و سوم برندهای بخش کیف و کفش و محصولات چرمی می‌باشند.

از بین ۱۰۰ برند برتر سال ۲۰۲۲ موسسه اینتربرند ۱۴ برند کفش، کیف و یا محصولات چرمی حضور دارند که برخی از آنها مانند کارتیر و تیفانی صرفا تولیدکننده کیف یا کفش نیستند و محصولات چرمی قسمت کوچکی از محصولاتشان را تشکیل می‌دهد.

خبر طراحی و مد