امسال، عزمی برای تعطیلی نمایشگاه ها نیست

نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع نساجی و پوشاک تا پیش از پایان تابستان 2021 

جامه پوش: تعطیلی‌های گسترده بیشتر رویدادهای بین‌المللی مرتبط با صنایع نساجی و پوشاک در سال گذشته به‌منظور مهار ویروس کرونا ضربه سنگینی بر این صنعت داشت و همچنان با شیوع گونه جدیدی از این ویروس، جامعه جهانی بین رو راهی به دام افتاده است اما به نظر می‌رسد امسال عزمی برای لغو رویدادها وجود ندارد و اخبار رونق برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی ۲۰۲۱ در اوج کرونا به گوش می‌رسد.

بااین‌همه، برگزارکنندگان این رخدادها خاصه در حوزه مد و لباس با روی آوردن به شیوه برگزاری نمایشگاه‌های مجازی تلاش کردند مانع از حذف این موضوعات از چرخه زندگی افراد و به‌ویژه فعالان این بخش‌ها شوند هر چند که تجربه نشان داد که علاوه بر کاهش مشارکت افراد در این شیوه برگزاری، رویدادها بازتاب رسانه‌ای مطلوبی نیز نخواهند داشت درنتیجه امسال و علی‌رغم شیوع روزافزون ویروس کرونا در سطح جهان و تعطیلی اغلب رویدادهای بین‌المللی مرتبط با صنایع نساجی و پوشاک در سال گذشته، به نظر می‌رسد عزمی برای لغو رویدادها وجود ندارد و اخبار رونق برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی سال 2021 در اوج کرونا به گوش می‌رسد.

مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی مرتبط با صنایع نساجی و پوشاک تا پیش از پایان تابستان 2021 

  • نمایشگاه هدایا و صنایع دستی و منسوجات FORMEX سوئد 2021
  • نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت چرم و کفش Mosshoes مسکو روسیه 2021
  • نمایشگاه بین‌المللی منسوجات خانگی مسکو (Heimtextil Russia) 2021
  • نمایشگاه هدایا و دکوراسیون HEXAGONE LYON فرانسه 2021
  1. نمایشگاه هدایا و صنایع‌دستی و منسوجات FORMEX سوئد 2021 در شهر گوتنبرگ سوئد در تاریخ 2 تا 5 شهریورماه 1400 برگزار می شود، نمایشگاه FORMEX در شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد و بزرگ‌ترین شهر این کشور و پرجمعیت‌ترین شهر برگزار می‌شود. نمایشگاه FORMEX برجسته‌ترین رویداد طراحی داخلی و هدایا در منطقه نوردیک است که از سال ۱۹۶۰ افتتاح شده است و هرسال دو بار، در اوایل ژانویه و در پایان ماه آگوست برگزار می‌شود.
  2. نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت چرم و کفش Mosshoes مسکو روسیه در محل نمایشگاه بین‌المللی مسکو در تاریخ 8 تا 11 شهریورماه 1400 اعلام شده است .
  3.  نمایشگاه بین‌المللی منسوجات خانگی مسکو (Heimtextil Russia) در محل نمایشگاه بین‌المللی مسکو روسیه در تاریخ 23 تا 25 شهریورماه 1400 اعلام شده است .
  4.  نمایشگاه هدایا و دکوراسیون HEXAGONE LYON 2021 فرانسه در محل لیون فرانسه در تاریخ 28 و 29 شهریورماه 1400 اعلام شده است، این نمایشگاه تاکنون خود را به‌عنوان یک معیار در میان متخصصان در زمینه هدیه، سوغات، دکوراسیون، اقلام منطقه‌ای، گل و جواهرات لباس معرفی کرده است.
پوشاکحوزه مد و لباسخبر تولیدسوئدصنایع نساجیصنعت چرم و کفشفرانسهکروناکرونا دلتامسکونمایشگاه پوشاکنمایشگاه‌های بین‌المللی