بزرگترین نمایشگاه بین المللی پوشاک و نساجی جهان

جامه پوش: جامعه نساجی و پوشاک جهان در نسخه آتی خود یعنی ITMA 2023 گرد هم می آیند. بزرگترین نمایشگاه بین المللی فناوری نساجی و پوشاک جهان بین ۸ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۸ لغایت ۲۴ خرداد ۱۴۰۲) در محل نمایشگاه Fiera Milano Rho در شهر میلان ایتالیا برگزار می گردد. میلان میزبان ITMA برای ششمین بار از زمان شروع آن در نوزدهمین دوره این نمایشگاه است.

ایتما که هر چهار سال یک بار برگزار می شود، به یک پلت فرم برای روندهای نوظهور، راه حل های نوآورانه، دانش جدید و بهترین شیوه ها تبدیل شده است. همچنین به عنوان مکانی برای ایجاد شبکه و برقراری روابط جدید و احیای مجدد روابط و رسیدن به شرکای تجاری قدیمی است.

ایتما ۲۰۲۳ مکانی برای ملاقات با بیش از ۱۵۷۰ شرکت بین المللی صنعت نساجی، از جمله تصمیم گیرندگان کلیدی و صاحبان برندهای مشهور خواهد بود. این نمایشگاه تجاری پر جنب و جوش دارای بهترین راه حل های نساجی و پوشاک است که برای اجرای تغییرات ایجاد شده توسط انقلاب صنعتی چهارم حیاتی است، با تمرکز بر تولید هوشمند و فناوری هایی که گذار در صنعت نساجی را تقویت می کند.

درباره ایتما (ITMA)

ایتما (ITMA) یک پلت فرم قدرتمند برای صنعت نساجی، پوشاک و مد بین المللی است که پیشرفت های تکنولوژیکی و راه حل های کاربردی را ارائه می دهد. ایتما متعلق به کمیته اروپایی سازندگان ماشین آلات نساجی (CEMATEX) است و توسط شرکت خدمات ITMA سازماندهی می شود. این نمایشگاه هر 4 سال یک بار در شهرهای مختلف اروپا برگزار می شود. اجلاس‌های حرفه‌ای ITMA همیشه به عنوان یک معیار که منعکس‌کننده پویایی در خواسته‌های مصرف‌کننده است و تحولی که از تمام بخش‌های اکوسیستم نساجی پدید می‌آورد و همچنین معرفی ابزارهایی برای اجرای تغییرات در سطح صنعت، مطرح است. مفهوم نمایشگاه و کنفرانس ITMA را می توان با شعار روشنگر، الهام بخش و تفکر برانگیز توصیف کرد. در واقع، ترکیبی از طراحی هوشمند برای کاربر نهایی با برنامه‌های مبتنی بر دانش شرکت ها به همه شرکت کنندگان در ایتما این اجازه رل می‌دهد تا از غرفه‌داران، محققان، توسعه‌دهندگان محصول و صاحبان برند بیاموزند.

ITMA 2023 (ایتما ۲۰۲۳)

موضوع کلی ITMA 2023 “تغییر دنیای منسوجات” است. چهار موضوع فرعی تحت این عنوان شامل مواد پیشرفته، اتوماسیون و آینده دیجیتال، فناوری‌های نوآورانه، و پایداری و دایره‌گرایی یا اقتصاد چرخشی منسوجات است. به عنوان یکی از کهنه کارها در سازماندهی اجلاس های بزرگ صنعت نساجی، ایتما همچنان متعهد به حمایت از ارائه های نویدبخش در صنعت نساجی است که نوآوری را در کل شبکه تامین این صنعت تسریع می کند. در سال 2023 ایتما Start-up Valley را راه‌اندازی می‌کند، ابتکاری که انتظار می‌رود جسورترین نوآوران را برای نمایشگاه و مشارکت در فعالیت‌های مختلف حمایتی در طول رویداد، مانند Innovator Xchange، جذب کند که ویژگی جدید و مکملی عالی برای آزمایشگاه تحقیقاتی و نوآوری قدیمی ایتما می باشد. استارت‌آپ ولی، آزمایشگاه نوآوری، جایزه نوآوری پایدار ITMA، نمایشگاه رسانه نوآوری و کانسپ کلی و آینده‌نگر ایتما را تکمیل می‌کند.

ثبت نام و شرکت در ایتما ۲۰۲۳

ثبت نام برای بازدیدکنندگان در حال حاضر باز است. برای تشویق بازدیدکنندگان به ثبت نام زودتر از موعد، ITMA دسترسی زودهنگام را تا 7 می 2023 در وب سایت خود ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند یک گذرنامه یک روزه را با قیمت 40 یورو و هفت روزه را با قیمت 80 یورو خریداری کنند. پس از 7 می، نرخ ها به 55 یورو برای ویزای یک روزه و 95 یورو برای هفت روزه افزایش می یابد. قیمت حضور در نمایشگاه 85 یورو برای یک روز یا 125 یورو برای حضور برای هر هفت روز است. دانشجویان در هر زمان از 10 تا 14 ژوئن شامل تخفیف 25 یورو برای بازدید پنج روزه می شوند. نمایشگاه از 8 تا 13 ژوئن از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و در 14 ژوئن، نمایشگاه در ساعت 10:00 صبح افتتاح می شود و در ساعت 16:00 خاتمه می یابد.

اطلاعات نمایشگاه ایتما ۲۰۲۳

  • تاریخ برگزاری: ۸ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۸ لغایت ۲۴ خرداد ۱۴۰۲)
  • ساعت بازدید: ۸ تا ۱۳ ژوئن از ساعت ۱۰-۱۸ و ۱۴ ژوئن از ساعت ۱۰- ۱۶
  • مکان برگزاری: Fiera Milano Rho – میلان ایتالیا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید