یک ژاکت لوکس با الهام از جلیقه زردهای فرانسه

جامه پوش: شاید یک ژاکت بزرگ زرد رنگ با نوارهای نئون، شبیه چیزی که جلیقه زردهای فرانسه بر تن می کردند، آخرین ایده یک طراح لباس به نظر برسد اما برای طراحان برند اسپانیایی- فرانسوی بالینسیاگا (Balenciaga) آن را از یک واقعیت دور به اتفاقی در حوزه مد و لباس تبدیل کرده اند.

خبر طراحی این ژاکت به یکی از جذاب ترین اخبار حوزه طراحی و مد تبدیل شده است زیرا این ژاکت در یک برند لوکس تهیه و با قیمتی نزدیک به 3 هزار پوند یا 4 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

ژاکت زرد با نشان اختصاری شرکت بالینسیاگا یعنی BLNCG در سمت چپ سینه و پشت ژاکت به بازار عرضه خواهد شد. این ژاکت در ماه جولای و در بخش کلکسیون پائیز و زمستان این برند رونمایی شد.

البته این مد عجیب از یک برند لوکس با انتقاد از سوی روزنامه نگاران نیز مواجه شد زیرا منتقدان معتقدند که به جای پرداخت 2890 پوند استرلینگ می توان با 1.99 پوند در فروشگاه های لباس کار این ژاکت را بدون لوگو بالینسیاگا تهیه کرد.

در معرفی این ژاکت یا کاپشن آمده است شما با خرید یک ژاکت دو ژاکت در اختیار خواهید داشت زیرا لباسی که می خرید دو رو است.

شاید نام این برند را کمتر شنیده باشید و برای همین خبری که خواندید در ذهن شما یک برند میان یا پایین رده را در متجلی ساخت اما در واقع برعکس. این برند یکی از لوکس ترین برندهای اروپاست و به قیمت های بالا مشهور است.

شرکت بالینسیاگا در سال ۱۹۱۹ توسط طراح اسپانیایی کریستوبال بالینسیاگا، در شهر سن سباستین، اسپانیا تأسیس شد. بالینسیاگا امروزه از برندهای زیرمجموعه گوچی به‌شمار می‌آید و متعلق به گروه فرانسوی کرینگ است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر پاریس قرار دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید