کارخانه نساجی مازندران احیاء می شود

جامه پوش: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بخشی هایی از صنعت و کارخانه نساجی مازندران تعطیل و نیمه جان است، تغییر و تحول در مدیریت را لازم دانست.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در برنامه انتخاباتی شبکه طبرستان با بیان اینکه مردم مازندران سخت کوش و مهمان نواز هستند، افزود: معیشت، کسب و کار، وضعیت بازارها نیازمند تغییر است زیرا تصمیمات لحظه‌ای بازار را دچار تکانه می‌کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارخانه نساجی قائمشهر که با نام نساجی مازندران هم شناخته می‌شود، از نخستین واحدهای صنعتی بزرگ کشور محسوب شده و در سال ۱۳۱۳ به بهره برداری رسید.

رئیسی گفت: گذشت زمان و تغییر از کاهش کشت پنبه در مازندران گرفته تا فرسودگی ماشین آلات و سنگینی بوروکراسی ناشی از مالکیت دولتی سبب شد تا مشکلات کارخانه‌های نساجی از سال ۷۲ با واگذاری آن به بانک ملی آن هم با هدف حل معضلات ناشی از مالکیت دولتی نمود بیرونی پیدا کند.

وی افزود: لازم است با دقت و مدیریت درست یکی از بزرگترین کارخانه های نساجی کشور با توجه ویژه و تغییر مدیریت دوباره احیاء گردد که این امر خود کمک بزرگی به اشتغال و گردش مالی استان خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید