چند ترفند ساده برای بستن روسری

جامه پوش: پوشیدن و مدل دادن به روسری برای خیلی از خانم ها دشوار است در اینجا چند ترفند ساده را برای شما آشکار می‌سازیم.

شکل صورت مستطیل و بیضی شکل

اگر صورت مستطیلی یا بیضی شکل دارید، سعی کنید از روسری و یا شالی استفاده کنید که بتوانید آن را به‌صورت شکل بالا بسته تا ویژگی‌های صورت شما را مشخص کنید. همچنین در انتخاب رنگ روسری خود دقت به خرج دهید.

شکل صورت مربع

اگر صورت شما به شکل مربع می‌باشد، باید از پارچه ابریشمی و یک پیراهن گشاد استفاده کنید. از هدبند کمک بگیرید و شال خود را مقداری عقب بکشید و به سبک بالا به شال خود فرم دهید تا جلوه‌ای زیبا داشته باشد.

صورت گرد

اگر چهره‌ای گرد دارید، حتماً بعد از اینکه شال را روی سر خود قرار دادید و کمی آن را به عقب بکشید تا کمی از موهای شما نمایان شود. همچنین می‌توانید شال و یا روسری را بدون نمایان کردن موهایتان بپوشید و در عوض شال خود را از حالت جذب خارج و کمی شل‌تر بپوشید.

شکل صورت قلبی

خانم ها با شکل صورت قلبی نیز می‌توانند یک هدبند را در زیر شال بپوشند، اما پیشنهاد ما این است که آن را به پیشانی خود نزدیک کنند. حتماً به دنبال پارچه‌ای سبک مانند نوعی پارچه ابریشمی بروید تا بتواند صورت را مسطح جلوه دهید.

انتخاب شال و روسری با توجه به جنس پارچه
پوشیدن یک شال به پارچه خاصی احتیاج ندارد. با این حال، با پارچه‌هایی مانند کرپ، پارچه کتانی، نوعی پارچه ابریشمی یا ساتن شگفت آور به نظر می‌رسد. انتخاب جنس یا طرح عمدتاً به اولویت شما بستگی دارد پس در نهایت شما تصمیم می‌گیرید کدام نوع را انتخاب کنید. اگر صورت مستطیلی یا بیضی شکل دارید، پارچه‌های کتان و کرپ به صورت شما ابعاد بیشتری می‌بخشد.

این استایل ها را برای جشن امتحان کنید

با توجه به فرهنگ و سبک زندگی ما می‌توان به راحتی از این سبک‌ها برای جشن‌ها و مراسمات شادی استفاده کرد و یک شب عالی را برای خود رقم بزنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید