هنرمندان موسیقی مُبلغ پوشاک ایرانی می‌شوند

جامه پوش: اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با یکی از موسسات فرهنگی هنری حوزه موسیقی تفاهم‌نامه‌ای در راستای حمایت هنرمندان موسیقی از پوشاک تولید داخل کشور امضا کرد.

صنعت پوشاک در کشورمان از همان بخش‌هایی است که آسیب‌های جدی از وارداتِ رسمی و قاچاقیِ برندهای خارجی پذیرفته است. یکی دیگر از مشکلاتِ پوشاکِ تولید داخلِ کشورمان ارائه درست محصولاتِ داخلی از سوی هنرمندان و چهره‌های شناخته شده‌ی کشورمان است.

متاسفانه بارها و بارها دیده شده که برندهای خارجی از سوی برخی هنرمندان به مردم معرفی شده‌اند. اکنون گویا قرار است دریچه‌ی جدیدی در این زمینه باز شود. اهالی موسیقی که از پرمخاطب‌ترین هنرمندان کشورند، قصدِ حمایت از پوشاک داخلی کرده‌اند.

پوشاکِ داخلی رقیبان خارجی بسیاری دارد

در این مراسم، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک گفت: در صنعت پوشاک بر خلاف دیگر صنایع مانند خودرو، رقیبان خارجی بسیاری وجود دارند و از همین روست که پوشاکِ تولید داخل به حمایت بیشتری نیاز دارد. امیدوارم با همکاری شما، بهترین تولیدکنندگانِ کشور به مردم معرفی شوند تا به سمتی حرکت کنیم که مردم از تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی ادامه داد: در اتحادیه تلاش می‌کنیم تا طراحان جوان و خلاق را به سمت هنرمندان سوق دهیم. برای معرفی پوشاکی ایرانی و اسلامی، بهترین راه این است که از طریق هنرمندان این پوشاک به مردم معرفی کنیم.

خوانندگان ما پوشاک تولد داخل را معرفی می‌کنند

در این نشست حسن اردستانی گفت: بر این اعتقادیم صنعت پوشاک برای معرفی محصولات و خدمات خود می‌تواند به عنوان بهترین فرصت از طریق هنرمندان موسیقی عمل کند و در یک تعامل دو سویه ضمن حمایت از صنایع داخلی می‌توانیم به ترویج و انتشار بهتر موسیقی نیز کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:

این تهیه کننده قدیمی موسیقی ایران گفت: لذا این همکاری تخصصی بین موسسه ما با مخاطبان قابل توجه در جامعه و حضور اتحادیه تخصصی صنعت پوشاک می‌توان امر خطیر حمایت از هنر و صنعت داخلی را تسهیل کرده و با بررسی‌های کارشناسیِ هر دو طرف، خواهیم توانست با استفاده از هنر موسیقی، بِرندها و محصولات برتر داخلی در حوزه پوشاک را به جامعه معرفی کنیم.

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه‌ای میان ابوالقاسم شیرازی ریاست اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و حسن اردستانی مدیرعامل یکی از موسسات فرهنگی هنری حوزه موسیقی امضا شد.

منبع: espt

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید