توقف تولید لباس فرم دانش اموزی در واحدهای زیر زمینی

جامه پوش: مراسم امضای تفاهم نامه بین اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و سازمان دانش اموزشی تهران ظهر چهارشنبه 18 خرداد در محل اتحادیه برگزار شد.

ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با اشاره به اهمیت این تفاهم نامه گفت: خوشبختانه بعد از دوسال وقفه امروز توانستیم برای دومین بار این تفاهم نامه را امضا کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با امضای این تفاهم نامه تولید لباس دانش اموزی و بصورت اخص لباس فرم کاملا استاندارد و قانومند می شود و با توجه به اشراف اتحادیه پوشاک بر تولید کنندگان پوشاک حتی می‌توانیم خدمات پس از فروش را نیز ارائه کنیم.

شیرازی افزود: با اجرایی شدن این تفاهم نامه تولید لباس دانش آموزی دیگر درواحدهای زیرزمینی و غیر قانونی متوقف می شود.

باستانی رئیس سازمان دانش اموزی نیز با تشکر از همکاری اتحادیه پوشاک تهران گفت: ما در سازمان دانش اموزی مسئولیت نظارت بر تولید و نحوه استفاده از لباس فرم بر عهده ماست.

وی ادامه داد: با همفکری و همکاری خوب اتحادیه پوشاک بدنیال طراحی یک لباس مناسب و با فرم خوب برای دانش اموزان هستیم و بدنیال این هستیم که هر فردی که میخواهد لباس فرم طراحی کند یک مسیر درست را طی کند که مورد تایید اتحادیه پوشاک و سازمان دانش اموزی باشد.

باستانی افزود: با همکاری اتحادیه پوشاک یک سامانه ای طراحی می‌شود تا هر فردی که می‌خواهد در این بخش فعالیت کند در این سامانه ثبت نام کند و بعد از تایید اجازه فعالیت پیدا می کند و مدارس نیز ملزم هستند با آن مجموعه همکاری کنند.

وی ادامه داد : از این به بعد مدیران مدارس با نظارت عالیه بر نمایندگان انجمن اولیا و مربیان، قرارداد تولید همکاری با تولید کنندگان حق ندارند با تولید کنندگان منعقد کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید