وقتی هر 4 سال نمی‌توانیم یک دست لباس طراحی کنیم

جامه پوش: گویا انتخاب لباس برای کاروان المپیکی ایران باید با حواشی و تعلل همراه باشد. این بار پس از مدتها تعلل، کمیته ملی المپیک، کمتر از یک ماه مانده به مراسم بدرقه المپیکی ها، کمیته ملی المپیک تنها دو رنگ سورمه‌ای و فیروزه‌ای را برای کاروان ایران معرفی کرد.

حال این دو رنگ کجا و در چه طرحی استفاده خواهد شد لابد یکی دو روز مانده به مراسم بدرقه رونمایی می شود. این در حالی است که اغلب کشورها مدتهاست رنگ که هیچ، از لباس کاروانشان نیز رونمایی کرده اند.

لباس کاروان المپیک
اسفند ماه 99 با این پوستر، طرح لباس های المپیکی تا حدی نهایی شد

کمیته ملی المپیک  انتخاب لباس کاروان ایران برای حضور در المپیک توکیو را به کارگروه مد و لباس واگذار کرده بود اما  این انتخاب با تعلل زیاد همراه بود.

در نهایت پس از کش و قوس های فراوان، کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت  خودش به مسئله ورود کند و پس از  نهایی شدن طرح لباس،حامی لباس رسمی کاروان هم انتخاب شد و دوشنبه هفته آینده نیز بین دوطرف قرارداد همکاری به امضا می رسد.

طرح لباس کاروان المپیک
بازدید وزیر ورزش از لباس های دوخته شده برای المپیکی ها در اسفند 99

لباس رسمی مردان، کت و شلوار سرمه ای و برای لباس زنان نیز از رنگ فیروزه ای استفاده می شود. اندازه لباس ورزشکاران در حال گرفتن است و پس از آن نیز وارد مرحله دوخت می شود.

نکته جالب توجه اینجاست که در اسفند ماه سال گذشته، با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از طرح های دوخته شده برای کاروان ایران رونمایی و بازدید شد. با این حال گویا هیچکدام از آن طرح ها مورد موافقت قرار نگرفته است.

طرح لباس المپیکی ها
در حاشیه بازدید وزیر ورزش از لباس های دوخته شده برای المپیکی ها در اسفند 99

زمان برگزاری مراسم بدرقه نیز  ۱۰ تیر در زیر برج پرچم خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید