نگاه ویژه دولت به حوزه مد و لباس

جامه پوش: دبیر کارکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: خوشبختانه از روزهای آغاز دولت سیزدهم حوزه مد و لباس مورد توجه ویژه و جدی قرار گرفته است.

مریم پورشهابی دبیر این کارگروه در بازدید از نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در مصلای تهران عنوان داشت: از بخش فرهنگ انتظار زیاد می­رود ولی متأسفانه اختصاص بودجه به این حوزه بسیار محدود است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم به حوزه مد و لباس توجه زیادی دارد و همین امر باعث شده که دولت از بخشهای مختلف این حوزه مطالبه گری نماید تا هر چه بیشتر فعال باشند و شاهد پیشرفت و نمود آن نیز در جامعه باشیم. در همین راستا این کارگروه جدی ­تر در این حوزه اقدام می نماید.

پورشهابی با ذکر این نکته که همه نگاه­ ها به سمت مد و لباس می ­باشد افزود: برای اینکه حرکت موفقی در این حوزه صورت گیرد باید همه دستگاه­ های مرتبط را بسیج نموده تا به وظایف قانونی خود بیش از پیش پایبند و به تعهدات خودشان عمل نمایند تا ما بتوانیم با حرکت جهادی انتظاری که از این حوزه می رود را فراهم نماییم.

اسدالله سلیمانی مدیر عامل انجمن محصولات عفاف و حجاب نیز با بیان اینکه محصولات حجاب یک کالای استراتژیک برای کشور اسلامی می­ باشد افزود: تولید یک کار اقتصادی است که باید برای آن ایجاد مزیت نمود مثل حذف مالیات و ایجاد هم افزایی، در حال حاضر تولیدکنندگان لباس به مدت 2 سال است که نتوانستند تسهیلات دریافت نمایند و همکاری سازمان ها در این زمینه بسیار کمرنگ بوده است دولت باید از پتانسیل نهادهای مردمی حوزه تولید عفاف و حجاب که بدون چشم داشت شرکت می­ استفاده نماید.

نمایشگاه عفاف و حجاب و جهیزیه ایرانی در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت 11 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: iranmode

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید