لباس عشایر بر تن لاله اسکندری

تصویری از لاله اسکندری منتشر شده که او را در لباس عشایر نشان می دهد. این تصویر برای سریال جشن سربرون است که از تلویزیون پخش خواهد شد.لباس یکی از نمادهای بارز زندگی عشایر ایران است. هر ایل و طایفه از عشایر کشور نیز لباس و تیپ خاص خود را دارد.

“بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه، سرخو رقابتی دیرینه دارد و مدتی این آتش کینه خاموش می‌شود تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر کم‌سن و سال بهادر به نام جهان‌پسند می‌رود و…” این خلاصه داستان سریال است.

تصویربرداری این سریال در دو منطقه خاوران و امامزاده داوود در حوالی تهران انجام شده است.

حسن نجاریان، تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی با اعلام این خبر که «گروه مشغول تصویربرداری در اطراف خاوران در جنوب شرقی تهران است»، گفت: «در این بخش چادرهای تابستانی عشایر برپا شده و گروه در حال ضبط صحنه‌های مربوط به این بخش از داستان است و اصغر نژادایمانی مدیریت صحنه مجموعه را بر عهده‌ دارد.»

طبق اعلام روابط عمومی سیمافیلم، نجاریان درمورد اتمام بخش زمستانی این سریال گفت: «مدت‌ها در انتظار برف در ارتفاعات جاده امام‌زاده داوود بودیم که خوشبختانه روزهای پایانی اسفندماه برف بارید و توانستیم این بخش را که یکی از بخش‌های سخت مجموعه بود، ضبط کنیم. ایرج عاشوری تصویربرداری این مجموعه را عهده‌دار است.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید