لباسی که در رژه المپیک توکیو، رسانه‌ها را به وجد آورد

جامه پوش: در هیاهوی لباس نازیبای کاروان ایران در مراسم رژه افتتاحیه المپیک 2020 توکیو، رژه و لباس یک کشور دیگر رسانه های دنیا را به وجد آورد.

تونگا، کشوری که شاید اسمی از آن نشنیده باشید در شرق استرالیا و در فاصله میان نیوزلند و هاوایی، جایی که فقط از چند جزیره کوچک تشکیل شده و حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد، در رژه المپیک توکیو خبرساز شد.

دلیل خبرسازی کاروان این کشور، نوع پوشش آنها و مخصوصا پرچمدارشان در مراسم رژه بود. اعضای کاروان تونگا ترکیبی از لباس محلی و کت و پیراهن کژوال به تن داشتند. دامن طوسی در تمامی اعضای کاروان یکسان بود. کت قرمز و پیراهن سفید از دیگر بخش های پوششی اعضای این کاروان محسوب می شد.

اما نکته جالب توجه دیگر، تیپ یکی از پرچمداران این کشور بود. در کنار خانمی با پوشش محلی تونگایی یک آقای ورزشکار دیده می شود که به عنوان پرچمدار اصلی معرفی شده است.

پیتو نیکولاس 32 ساله و متولد استرالیا است و در رشته رزمی تکواندو در المپیک شرکت کرده است. تماشاگران حاضر در مراسم افتتاحیه با دیدن پوشش متفاوت او در این رقابت‌هاست او را بسیار تشویق کردند.

پوشش خاص او در مراسم افتتاحیه در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

جالب تر خواهد بود اگر بدانید که شغل اصلی آقای پرچمدار، فعالیت در صنعت مدلینگ و پوشاک است. در واقع این ورزشکار اهل تونگا که پرچمدار کشورش در رقابت‌های المپیک است مدلی است که به‌نفع کودکان بی‌خانمان کار می‌کند.

در ویدئوی زیر می توانید بخشی از مراسم افتتاحیه المپیک را مشاهده کنید که رژه ورزشکاران کشور تونگا را نشان می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید