سلنا گومز در نقش اینفلوئنسر

سلنا گومز قرار است در فیلمی که به رفتار امروز ما در شبکه های اجتماعی می پردازد بازی کند، مدت‌هاست که شبکه‌های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی ما را درگیر کرده‌اند. سیستم‌عامل‌ها و برنامه‌های مختلف، باعث شده‌اند تا ما رفتارها و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و آن را برای تمامی کاربران در معرض نمایش قرار دهیم.

فیلم مارپیچ (Spiral) با بازی سلنا گومز، قصد دارد این مشکلات را به نمایش بگذارد و در مورد پیامدهای استفاده بیش‌ازحد از شبکه‌های اجتماعی صحبت کند. در این فیلم سلنا گومز نقش یک اینفلوئنسر قدیمی را بازی می‌کند که محبوبیت خود را ازدست‌داده است و به دلیل اعتیاد بیش‌ازحد به شبکه‌های مجازی، در آستانه از دست دادن سلامتی خود است.

هفته گذشته سلنا گومز با ظاهری زیبا و درعین‌حال جالب به سبک کیت یانگ، بر روی فرش قرمز رویداد “Global Citizen Vax Live” در کالیفرنیا، که یک رویداد ویژه برای ترویج واکسن “COVID-19” است، رفت. او یک لباس کلاسیک و مدرن آستین‌بلند قرمز، از برند “Bottega Veneta” که با چکمه‌های بلند مشکی از استوارت ویتزمن ست شده است.

این چکمه‌ها را می‌توان با بسیاری از لباس‌ها ست کرد، اما اگر این لباس زیبا را با صندل‌های مشکی هماهنگ می‌کرد جلوه بسیار زیباتری به خود می‌گرفت. ارزش لباس سلنا گومز بالغ‌بر 2500 دلار (۸۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان)‬ می‌باشد، که جز لباس‌های گران‌قیمت نیز محسوب می‌شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید