تبلیغ برندهای معروف در”Instagram Reels”

فیس‌بوک قرار است تبلیغات خود را در سیستم‌عامل “Instagram Reels” آغاز کند. مرحله آزمایشی این قابلیت قرار است در هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز شود و در صورت موفقیت، در بازار دیگر کشورها نیز فعال خواهد شد.

این غول شبکه‌های اجتماعی قصد دارد ویژگی انتشار ویدیوهای کوتاه، که برای تبلیغ محصولات استفاده می‌شود را در این سیستم‌عامل فعال کند. فیس‌بوک و ارز در تلاش است تا از محبوبیت خود در هند استفاده کند و به کمک این پلتفرم به یک رشد سریع در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کند.

فیس‌بوک همچنین روز پنجشنبه اعلام کرد که به تبلیغ دهندگان و فعالان در زمینه مد، اجازه می‌دهد تا محتواهای ویدئویی خود را در این پلتفرم منتشر کنند. این نوع تبلیغات می‌تواند برای افرادی که درزمینه مد و فشن فعالیت می‌کنند بسیار مناسب باشد و به کمک ویدیوهای 3 تا 30 ثانیه‌ای محصولات خود را به‌راحتی تبلیغ کنند.

منبع: رویترز

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید