تبلیغ آنلاین محصول؛ تبلیغ محتوا

جامه پوش: تبلیغات سنتی را به‌شکل محیطی و در پلتفرم‌هایی نظیر روزنامه، بیلبوردهای شهری و تیزرهای تلویزیونی در نظر بگیرید؛ حجم زیادی از مخاطبان این آگهی‌ها الزاماً مخاطب آن به شمار نمی‌روند و به‌هر‌حال درصدی از کسانی که با چنین تبلیغاتی روبه‌رو می‌شوند، بدون اینکه به محصول تبلیغ‌شده نیازی داشته باشند، از کنار آن عبور خواهند کرد. امروزه اما تکنولوژی به شکل هدفمندی قادر است تا تبلیغات یک محصول خاص را به گروه مخاطبان هدف خود نمایش دهد تا بیشترین بازدهی از کمپین تبلیغاتی موردنظر فراهم شود. فرض کنید یکی از کاربران اینترنت مشغول خواندن صفحه‌ای از یک وب‌سایت است که در خصوص راهکارهای جلوگیری از ریزش مو مطلبی در آن نوشته شده است.

از آنجایی‌که احتمالاً این کاربر به‌طور بالقوه یک مشتری برای محصولاتی نظیر کت و شلوار است، نشان دادن محتوای تبلیغاتی مرتبط با این موضوع به نتیجه‌گیری کمپین تبلیغی کمک شایانی خواهد کرد. استفاده از هوش مصنوعی در نحوه نمایش تبلیغات مرتبط با کاربران اینترنت امری است که در چند سال اخیر انجام شده است تا کسب‌وکارها بتوانند بیشترین بازده ممکن را از کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین خود داشته باشند.

از مزایای این سرویس می‌توان به بالاتر بودن «نرخ کلیک» نسبت‌به تبلیغات عادی اشاره کرد. این بدان معناست که در تعداد مشخصی از نمایش تبلیغ، روی این نوع از تبلیغات بیشتر کلیک می‌شود و طبعاً با افزایش امکان فروش محصول، بازدهی بیشتری برای کسب‌وکار خواهد داشت و مخاطبان باکیفیتی را به سمت خود می‌آورد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید