برپایی نمایشگاه آثار سراجی و زیورآلات سنتی

جامه پوش: بالغ‌بر 700 اثر در نمایشگاه آثار سراجی و زیورآلات سنتی به میزبانی ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در این نمایشگاه آثاری از بیتا امینی‌فرد و فرناز محمدزاده در رشته‌های سراجی و زیورآلات سنتی به نمایش درآمده و تا روز چهارشنبه ۹ شهریورماه ادامه دارد.

بالغ‌بر 700 اثر در نمایشگاه آثار سراجی و زیورآلات سنتی به میزبانی ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فرناز محمدزاده طراح و سازنده زیورآلات دراینباره گفت: حدود ۱۷ سال است که در این رشته فعالیت دارم و در نمایشگاه‌های استانی و نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری شرکت کرده‌ام و هدف از حضورم در این نمایشگاه، معرفی و ارائه آثارم در مکانی معتبر و هنرمندانه است.

او افزود: زیورآلات و جواهرات همواره در زمره نیازهای بشر قرار داشته‌اند و در هر دوره‌ای مورد استقبال و استفاده است و آثاری که در این نمایشگاه ارائه شده، آثاری تلفیقی از سنت و مدرنیته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۶ می‌توانند به ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس خیابان آزادی، تقاطع بزرگراه یادگار امام مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید